FANDOM

Владислав Пупков - український актор.

Народився 7 травня 1939 року в місті Сім Челябінської області в Росії. Через шість років мама забрала в село у Бессарабію, де працювала після звільнення краю.

Пішов у перший клас до сільської української школи. Чотири роки вчився, потім вони переїхали у Бєлгород-Дністровський Одеської області, де Владислав закінчив школу, три курси музпедучилища, грав у місцевому театрі.

У 1960 році вдалося поступити до Київського інституту імені Івана Карпенка-Карого на театральний курс до майстра Олійника разом з Віталієм Дорошенком. У 1964 році успішно закінчив навчання. Працював деякий час у Київському театрі юного глядача. В ТЮГу заробітна платня була 90-95 карбованців, але зйомки приносили більше, особливо дубляж давав до 400-500 карбованців.

Остаточно закірпився на роботі в театрі "Колесо", де режисером була дружина.

Разом з актрисою Людмилою Логійко, майбутньою засновницею студії "Синхрон", вели ранковий радіожурнал на Першому каналі Національного радіо "Піонер України".

Дублює і озвучує фільми, серіали, мультфільми, документальні фільми. Першим закадровим озвученням був телесеріал «Донна Бейжа» для УТ-1 на зорі Незалежності. Режисером озвучення був Борис Небієрідзе.

Даббінґ ролі персонажів Disney: